Ga naar content

Ik heb iets gekocht, maar niets ontvangen

U hebt het product betaald en vijf dagen gewacht na de afgesproken leveringsdatum, maar niets gekregen. U kunt aangifte doen.

Online aangifte

Voordat u online aangifte kunt doen, willen wij u graag advies geven of aangifte doen in uw geval zinvol is. Daarom doorloopt u eerst de Keuzehulp:

  • U begint met vertellen wat er is gebeurd.
  • De Keuzehulp zal uw verhaal bekijken en als dat nodig is enkele vragen stellen.
  • Ten slotte adviseert de Keuzehulp of u het beste aangifte kunt doen of dat u beter andere stappen kunt nemen. Als u vervolgens doorgaat met aangifte doen, krijgt u een formulier te zien waarin u verdere details invult.

Let op: uw aangifte is pas afgerond nadat u het aangifteformulier heeft ingevuld en verzonden. U heeft uw DigiD nodig om online aangifte te kunnen doen.

Start aangifte

 

 

Hulp nodig?

  • Voordat u aangifte doet, vertelt de politie u graag wat uw rechten als slachtoffer zijn.
  • Heeft u nog geen DigiD? Vraag het online aan via DigiD.
  • Doet u liever persoonlijk aangifte? Bel 0900 - 8844 (belkosten) om een afspraak te maken.